Od ustvarjalnosti otrok do pravega poklica – sodelovanje v projektu karierne orierntacija

Posted on 19. Jun, 2012 by in Dogodek, Učitelji

Društvo za spodbujanje ustvarjalnosti IZIDA je 31.3.2011 uspešno zaključilo projekt. Zaključna prireditev je potekala 28.3.2012 na OŠ Vič, Abramova ul. 26, Ljubljana.

Danilo Kozoderc  je sodeloval kot zunanji sodelavec Izide.

Projekt »OD USTVARJALNOSTI OTROK DO PRAVEGA POKLICA» je otrokom nudil pomoč na poti odraščanja, ko je potrebno začeti razmišljati o tem, kateri poklic bodo izbrali. Projekt je preko ustvarjalnih in poklicnih delavnic otrokom omogočal pridobivanje dodatnih informacij, znanj in izkušenj za lažje poklicno odločanje.

V projektu je sodelovalo 260 otrok, predvsem osnovnošolcev, ki so bili vključenih v številne ustvarjalne delavnice (glasbeno, oblikovanje, fotografsko, keramično, plesno..). V njih so otroci izražali svojo ustvarjalnost, omogočeno jim je bilo prepoznavanje lastnih zmožnosti in sposobnosti. Ustvarjalne delavnice so negovale tudi individualno izražanje, jih učile samoiniciativnosti, obenem pa nudile tudi sprostitev in odmik od vsakdanjosti in prijetno druženje s sošolci. Ob novih pozitivnih spoznanjih smo prispevali h krepitvi njihove samozavesti in pozitivne samopodobe.

Na področju poklicnega svetovanja smo za 227 učencev izdelali individualne karierne načrte, s katerimi smo jim pomagali pri pripravi na prvo poklicno odločitev. Otroke smo spodpodbujali k razmišljanju, kateri poklic je zanje primeren in katero srednjo šolo naj izberejo.

Izvedena anketa med učenci je potrdila, da so učenci bili zadovoljni z izvedenimi dejavnostmi in so zanje koristne.

Iskreno se zahvaljujemo donatorju, ker nam je omogočil izpeljavo projekta. Poklicno informiranje in svetovanje je vsekakor dejavnost, ki jo osnovnošolci in mladostniki potrebujejo, ker pomembno vpliva na pravilno poklicno odločitev.

Projekt je bil financiran iz mehanizma Švicarskega prispevka.

Tags: , ,

One Response to “Od ustvarjalnosti otrok do pravega poklica – sodelovanje v projektu karierne orierntacija”